خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» این غذاها را هرگز دوباره گرم نکنید

این غذاها را هرگز دوباره گرم نکنید

این غذاها را هرگز دوباره گرم نکنید

۱. چغندر

چغندر یک ماده غذایی با ارزش است که سرشار از آنتی اکسیدان و آهن می باشد. ولی اگر زمانی که کاملا سرد نشده آن را مجددا گرم نماییم، نیترات موجود در آن به نیتریت تغییر می یابد که سمی می باشد.

۲. نیمرو

به دلیل وجود باکتری سالمونلا در تخم‌مرغ اصلا نباید آن را برای دوبار گرم کرد؛ چون امکان دارد سبب مسمومیت ما شود. نیم‌رو فقط دفعه اول خوشمزه‌ است پس اجازه ندهید زمان زیادی از پخت تا سرو طی شود و بیشتر از یک بار تخم‌مرغ را گرم نکنید.

۳. سیب‌زمینی

پوره‌ی سیب زمینی را پس از سرد شدن دوباره حرارت ندهید؛ چون زمانی که این غذا سرد گردد باعث ایجاد یک باکتری به اسم کلوستریدیوم بتولیسم می‌گردد که علت ایجاد بیماری بوتولیسم است.

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

۴. اسفناج

اسفناج غذایی ارزشمند است که با یک بار گرم شدن قسمتی از خواص آن از بین می رود و در حرارت دادن های بعدی دیگر نه تنها بی خاصیت است ؛ بلکه تولید سم نیز می‌کند. خوب است اسفناج را کمی سرخ نموده و به مدت کمتر از ۶ ماه در فریزر نگهداری کنید.

۵. برنج

اگر برنج شما اضافه و زیاد آمد آن را در دمای اتاق نگه داری نکنید و فورا به یخچال انتقال دهید. اگر این ماده غذایی در دمای اتاق بماند باعث رشد یافتن یک باکتری به اسم باکیلوس سروس می‌شود که برای بدن ضرر دارد.

۶. مرغ

مرغ هم مثل تخم‌مرغ دارای سالمونلا است که گذشت زمان بعد از پخت، باکتری زیادی ایجاد می‌کند که خوردن آن مضر و پرخطر می باشد.

۷. غذاها دریایی

باقیمانده‌ی غذاهای دریایی را هرگز نخورید. باکتری‌ها در هوای گرم بیشتر قادرند رشد نمایند و هر چقدر بیشتر در هوای اتاق ماندگار باشند مقدارشان بیشتر می‌گردد و با گرم کردن از میان نمی‌روند.

منبع: د هلثی



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده