ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» اگر موبایل خود را در سفر گم کردید این کارها را انجام دهید

اگر موبایل خود را در سفر گم کردید این کارها را انجام دهید

اگر موبایل خود را در سفر گم کردید این کارها را انجام دهید

خیلی اهمیت دارد زمانی که موبایل خود را گم کردیم، بدانیم چه کنیم تا محتویات گوشی ما به آسانی در دست شخص سارق نیفتد.

استفاده از قفل خودکار و کد عبور

هر دستگاهی به گونه ای مکانیزم قفل یا رمز عبور دارد، ولی خیلی از ما از آن بهره نمی بریم. بنابراین این مسئله موجب می گردد پیامها، تصاویر، ایمیل و ... متعلق به ما به آسانی به دست دیگران بیفتد.

استفاده از برنامه گوشی یاب

Find My iPhone برنامه ای است که در آیفون، اندروید و ... وجود دارد. شما قادرید این برنامه را بر روی کامپیوترتان نصب کنید و چنانچه موبایلتان گم شد، به سادگی آن را پیگیری نمایید. به یاری این اپلیکیشن‌ها به محض آنکه فهمیدید موبایلتان را دزدیده اند شما قادرید مکانی که گوشیتان هست را بیابید. البته بهتر است وقتی که چنین مسئله ای پیش آمد با پلیس به آنجا بروید و تنها اقدام نکنید

تهیه عکس و فیلم پشتیبان

MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی

در برنامه‌هایی مثل iCloud در آیفون، Google + در اندروید و OneDrive در مایکروسافت امکان این را دارید به سادگی از اطلاعاتتان نسخه پشتیبان تهیه کرده و آن را در صورت لزوم بازیابی نمایید.

ضمیمه نمودن یک یادداشت

ممکن است این کار ظاهر موبایلتان را زشت نماید، اما وقتی که گوشی را گم کنید، احتمالا به یاریتان بیاید. برچسبی کوچک که اطلاعاتتان در آن است را به پشت موبایل بزنید تا وقتی گم شد، اگر کسی آن را یافت، بتواند به آسانی با شما تماس بگیرد.

ذخیره نکردن رمز عبور و اطلاعات مالی

وقتی از حساب‌های کاربریتان استفاده می کنید، اصلا گزینه ذخیره رمز عبور را فعال نکنید. چون اگر کسی موبایل شما را دزدیده باشد، می تواند با باز کردن موبایلتان به همه حساب‌هایتان هم دسترسی پیدا کند. ضمنا تا جایی که مقدور است اطلاعاتتان را در گوشیتان به ویژه در زمان سفر، درون موبایل خود نگهداری نکنید.

استفاده از کیف مناسب

یکی از روشهای مناسب نگهداری از موبایل، بهره بردن از کیف‌های گردنی می باشد. گوشی خود را در این کیف ها بگذارید و زیر پیراهن خود از آن محافظت نمایید. کیف‌های کمری و نیز جیبهایتان انتخاب خیلی مناسبی جهت محافظت از گوشی نیستند.

در صورت گم شدن یا سرقت تلفن همراه چه کنیم؟

چنانچه موبایل خود را گم کردید نخستین و بهترین کار این هست که خونسردیتان را حفظ نمایید و اگر خارج از کشور می باشید با یاری گرفتن از اهالی منطقه تلاش نمایید ماجرای سرقت یا گم شدن موبایل را به پلیس بگویید تا چنانچه ممکن بود پلیس بتواند موبایل شما را ردیابی نماید. ضمن اینکه بانک و شرکت‌های در ارتباط با کارت اعتباریتان را از مفقودی موبایل آگاه نمایید تا از حساب شما سوء استفاده نشود. به علاوه وقتی که اطمینان یافتید موبایل شما نیست، فورا به وسیله یک کامپیوتر همه گذرواژه‌هایتان شامل بانک، ایمیل، شبکه‌های اجتماعی و غیره را عوض کنید. خوب است اطلاعاتی مثل شماره موبایل دیگرتان، اطلاعات شخصی و نشانی مکان اقامت خود را در چندین برگه یادداشت نوشته و به مکانهایی که در آن روز رفته اید، بدهید تا چنانچه شخصی تلفن همراهتان را یافت بتواند به شما دسترسی پیدا کند


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده