ثروتسازی با هیپنوتیزم


» در این موارد زیاده از حد پول خرج می‌کنیم

در این موارد زیاده از حد پول خرج می‌کنیم

در این موارد زیاده از حد پول خرج می‌کنیم

ممکن است این سوال برایمان پیش بیاید که که آیا می توانیم از خرج‌های زیادی خود کم کنیم و بیشتر حقوق‌مان را ذخیره کنیم؟ بله، در ادامه مقاله چند راه را به شما معرفی می کنیم.

ما در زندگی فعالیت می کنیم تا با دستمزدمان، نیازهای‌مان را برطرف کنیم. از هزینه تفریحات گرفته تا ضروریات زندگی؛ اما جالب است بدانیم که ما می‌توانیم هزینه هایمان را مدیریت کنیم تا پول بیشتری در حساب پس انداز داشته باشیم.

1-اتومبیل جدید

اتومبیل‌های جدید شرکنهای گوناگون یعنی هزینه کردن میلیون‌ها تومان . پس بهتر است اگر ماشین دارید فقط به خاطر خریدن یک ماشین نو (فقط به خاطر مدل بالاتر) سرمایه تان را بیهوده هزینه نکنید

2- قرص‌های ویتامین

ویتامین‌های مورد نیاز جسم ما باید از غذاهای مصرفی تامین گردد و بنابراین قرص‌های ویتامین از هزینه های اضافی محسوب می شود. اگر بدن شما دچار کمبود ویتامین است، علتش تغذیه‌ی بد یا اشکال در سیستم جذب بدن می باشد. خیلی آسان می شود با ورزش کار جذب در بدن را بالا ببریم یا با تغذیه خوب ، مواد مورد نیاز را به بدن برسانیم.

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

3- قهوه‌ در کافه

قهوه به خاطر داشتن کافیین و مزه گس آن، خیلی هوادار دارد. این نوشیدنی اگر در خانه درست شود،هزینه اش برای برای ما خیلی کمتر در می آید.

4- غذاهای بیرون

خرید غذا از رستوران‌ها و کافه‌ها حدودا دو برابر مبلغی برایمان در می آید که برای مهیا کردن آن در خانه خود می‌توانید هزینه نماییم.

5- هزینه‌ی بیش از حد اینترنت

یک الی دو بسته اینترنتی در ماه، توجیه پذیر است؛ ولی اگر بیشتر از آن باشد این معنا را دارد که شما وقت زیادی را در اینترنت می گذرانید که نعلاوه بر وارد کردن آسیب به سلامت شما به صرفه‌ی هم نیست.

منبع: ریدرز دایجست





بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده