ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تفاوت نشانه های آنفولانزا و کروناویروس

تفاوت نشانه های آنفولانزا و کروناویروس

تفاوت نشانه های آنفولانزا و کروناویروس

احساس بیماری می‌کنید؟ با تفاوت‌های بیماری کروناویروس و آنفولانزا آشنا شوید.

تهدید دو جانبه‌ی آنفولانزای فصلی در پاییز و شیوع کروناویروس باعث نگرانی کارشناسان بهداشت عمومی برای سلامت جامعه گشته است.رخ دادن این دو بیماری در یک زمان، برای سلامتی مردم و هم برای کادر درمان نگران کننده می باشد. اگر نتوانیم آن را به خوبی مهار نماییم، می‌تواند آسیب‌های بسیاری بر جامعه وارد کند. در ادامه‌ شما را با تفاوت‌های علائم آنفولانزا و کرونا ویروس آشنا می کنیم .

علائمی که بین این دو بیماری مشترک نیستند

تشخیص بین بیماری کرونا و آنفولانزا می‎‌تواند حتی برای پزشکان هم سخت باشد. در واقع علائم این دو بیماری به مقدار بسیار زیادی هم‌پوشانی دارند؛ اما خوشبختانه طبق تحقیقات و گزارش‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری، دو علامت وجود دارد که بین کروناویروس و آنفولانزای فصلی مشترک نمی باشند و آن هم از دست دادن بویایی و کوتاه شدن نفسمی باشد. اگر تب، خستگی، درد و مسائل گوارشی مانند دردهای شکمی یا اسهال دارید این احتمال هست که شما به آنفولانزا مبتلا شدید. اما اگر نشانه هایی مانند از دست دادن بویایی و کوتاهی نفس دارید، دچار کروناویروس شدید.

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

مطالعات دقیق انجام شده

بر طبق یک مطالعه اروپایی بر روی ۴۱۷ نفر با شرایط خفیف تا متوسط کروناویروس، بیش از ۸۵ درصد بیماران نشانه‌ی از دست دادن بویایی داشتند. بر اساس یک مطالعه اخیر که در کتابخانه ملی پزشکی نیز انتشار یافته است، نیمی از بیماران مبتلا به موارد شدید کروناویروس، دچار کوتاهی نفس گشتند. این نشانه در بیماران بعد از حدود یک هفته پدید می‌آید. شایان ذکر است که کوتاهی نفس، نشان دهنده یک مسئله تنفسی شدید می باشد. امکان دارد نیاز به کپسول اکسیژن داشته باشید. در حالی که این دو نشانه به شما کمک می نمایند تا بین کروناویروس و آنفولانزا شناخت پیدا کنید، امکان دارد برای تشخیص قطعی کافی نباشند. اگر شما قادر به تشخیص دادن نبودید از یک پزشک عمومی کمک بگیرید.

منبع: بست لایف



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده